وقتیکه مصیبت یا رنجشی وارد زندگیمون میشه ، نباید اجازه بدیم که به اعصاب و روان ما آسیب برسه.مشکلات خانه،فقط مربوط به خانه است.مشکلات سرکار ، فقط مربوط به سرکار است. اگر ما ناراحتی و عصبانیت خود ر امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 21:24
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 21:24
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 21:24
سلامخیلی از شماها افسوس میخورید که چرا دکتر نشدید یا خلبان نشدید .افسوس میخورید که چرا در فلان موسسه یا شرکت کار نمیکنیدافسوس میخورید که چرا پول ندارید.عزیزانه منتا یک حدی شماها حق دارید.مثلن وقتی فلا امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 21:24